Συχνές Ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω

Λόγω μεγάλου όγκου παραγγελιών θα σας προτείναμε να παραγγέλνετε μέσω του eshop μας, διαδικτυακά. Μπορείτε να μας στέλνετε μηνύματα σε messenger, Instagram και στο info@sweetbite.gr. Τέλος, μπορείτε να μας καλείτε στο 2310643502.

Μπορείτε να επισκεφθείτε το φυσικό μας κατάστημα στην οδό Ευαγγελισμού της Θεοτόκου 43 στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Στο κατάστημα ενδέχεται να μην είναι άμεσα διαθέσιμα όλα τα προϊόντα που υπάρχουν στο site. Γι αυτό σας προτείνουμε να κάνετε πρώτα την παραγγελία σας και να έρθετε μόλις σας ειδοποιήσουμε.

Εφόσον είναι όλα τα προϊόντα διαθέσιμα, οι παραγγελίες σας αναχωρούν σε 1-2 εργάσιμες ημέρες.

Εάν έχετε επιλέξει εξόφληση με κατάθεση στην τράπεζα, εάν κάνετε την κατάθεση μέχρι τη 13:00, η παραγγελία σας θα αναχωρήσει την ίδια μέρα. Οι παραγγελίες με εξόφληση μετά τη 13:00 αναχωρούν την επόμενη εργάσιμη μέρα.

Πόσα είναι τα έξοδα αποστολής;

Τα έξοδα αποστολής υπολογίζονται βάσει του βάρους της παραγγελίας σας.
Με ΕΛΤΑ COURIER: Έως 3 κιλά το κόστος μεταφορικών είναι 3,00€. Για κάθε επιπλέον κιλό το κόστος μεταφοράς αυξάνεται κατά 0,80€.
Με Speedex Courier: Έως 3 κιλά το κόστος μεταφορικών είναι 3,00€. Για κάθε επιπλέον κιλό το κόστος μεταφοράς αυξάνεται κατά 1,10€
Και στις δύο περιπτώσεις το κόστος της αντικαταβολής είναι 2,40€.

Για παραγγελίες άνω των 100€ και για δέματα έως 5 κιλά τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ. Αυτό δεν ισχύει για τους πελάτες χονδρικής.

Κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Παρασκευή, και μόνο για το πολεοδομικό συγκρότημα της Θεσσαλονίκης, τα μεταφορικά είναι ΔΩΡΕΑΝ για παραγγελίες άνω των 40,00€. Εάν βρίσκεστε στα εξής περίχωρα, Θέρμη, Ρετζίκι, Ωραιόκαστρο, Σίνδο, Διαβατά, Χαλάστρα το ελάχιστο κόστος παραγγελίας για δωρεάν μεταφορικά είναι 50,00€. Θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για τον χρόνο παράδοσης.

Για παραγγελίες άνω των 60,00€ μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας ώστε να στείλουμε την παραγγελία σας με μεταφορική εταιρεία, ώστε να μην χρεώνεστε βάσει βάρους. Σε αυτήν την περίπτωση χρεώνεστε για τα μεταφορικά από την εκάστοτε μεταφορική εταιρεία. Τα μεταφορικά ΔΕΝ είναι δωρεάν, είναι όμως σίγουρα αρκετά φθηνότερα ειδικά για βαριά δέματα. Η επιλογή της μεταφορικής εταιρείας ανήκει στον κάθε πελάτη. Δεν φέρουμε ευθύνη για τυχόν προβλήματα κατά τη μεταφορά, η ευθύνη ανήκει στην μεταφορική εταιρεία και στον πελάτη που έχει κάνει την επιλογή.

To Sweetbite δεν ευθύνεται για καταστροφές δεμάτων ή χαμένα δέματα, για τα οποία υπαιτιότητα έχουν οι εταιρείες courier και οι μεταφορικές. Σε τέτοια περίπτωση θα πρέπει να απευθύνεστε στις αντίστοιχες εταιρείες ώστε να αποζημιωθείτε.

Για πελάτες χονδρικής εντός Θεσσαλονίκης κάνουμε παραδόσεις κάθε Δευτέρα-Τετάρτη και Παρασκευή χωρίς καμία χρέωση. Κάθε Πέμπτη το δρομολόγιο περιλαμβάνει τις εξής περιοχές: Ωραιόκαστρο, Διαβατά, Μαγνησία, Σίνδος, Χαλάστρα.

Για πελάτες χονδρικής εκτός Θεσσαλονίκης μπορούμε να σας στείλουμε την παραγγελία σας με την μεταφορική εταιρεία με την οποία συνεργάζεστε. Η χρέωση των μεταφορικών σε αυτήν την περίπτωση γίνεται από την μεταφορική εταιρεία.

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να επιλέξετε να κάνετε παραλαβή από το κατάστημα, οπότε θα ετοιμάσουμε την παραγγελία σας και θα πληρώσετε όταν την παραλάβετε από το κατάστημά μας.

Μπορείτε να κάνετε προκατάθεση του ποσού στην Εθνική Τράπεζα, την Τράπεζα Πειραιώς ,την Alpha Bank ή στην Eurobank. Σας παρακαλούμε να μην κάνετε κατάθεση χρημάτων πριν έρθουμε σε επικοινωνία μαζί σας ώστε να σας ενημερώσουμε για την διαθεσιμότητα των προϊόντων που παραγγείλατε και να σας πούμε εμείς το τελικό ποσό που θα πρέπει να καταθέσετε.

Εθνική Τράπεζα: 

IBAN GR7801102400000024062079017  

Τράπ. Πειραιώς: 

IBAN GR3101722620005262094223051

Alpha Bank:         

IBAN GR5501407210721002330000838 

Eurobank:           

IBAN GR1402601760000990201164203

Δικαιούχος σε όλους του λογαριασμούς:

Δερβίση Ζωή

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή. Σε αυτήν την περίπτωση, κάποιος εκπρόσωπός μας θα επικοινωνήσει μαζί σας ώστε να επιβεβαιώσουμε την παραγγελία και την διαθεσιμότητα των προϊόντων που έχετε παραγγείλει, θα σας στείλουμε την παραγγελία σας και θα πληρώσετε στον υπάλληλο της εταιρείας courier.

Έχετε και φυσικό κατάστημα;

Βεβαίως. Θα μας βρείτε στην οδό Ευαγγελισμού Θεοτόκου 43, στον Εύοσμο Θεσσαλονίκης. Θα χαρούμε να σας δούμε και από κοντά!
Έχετε όμως υπόψην ότι κάποια προϊόντα ενδέχεται να μην είναι άμεσα διαθέσιμα στο φυσικό κατάστημα. Γι αυτό σας προτείνουμε να παραγγέλνετε τα προϊόντα που θέλετε και να έρχεστε όταν σας ειδοποιήσουμε.

Μπορώ να επιστρέψω κάτι που πήρα;

Δεν γίνονται επιστροφές σε βρώσιμα προϊόντα και σε προϊόντα που έχει ανοιχτεί η συσκευασία.

Στην περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε κάτι το κόστος των μεταφορικών βαρύνει εξολοκλήρου τον πελάτη. Παρακαλούμε καλέστε μας για να συνεννοηθούμε για την διαδιακασία επιστροφής.